niedziela, 7 października 2012

Już jutro do szkoły ...

Weekend minął niespodziewanie szybko :<
Nawet nie wiem kiedy, co, jak i gdzie ...


I co tam jeszcze ?
Nauka, filmy i gazety.
Pogada markotna więc tak średnio chce mi się dzisiaj wychodzić ...
Dzisiaj rano byłam u Gabi  i robiłyśmy sb nowe zdjęcia na fb
Moje jest STRASZNE no ale nic ;cc
zaraz idę do kościoła a potem j.polski i może jakiś film ;cc
Już jutro nareszcie widzę się w sql z my best friends <3<3
Jak wrócę to jeszcze dodam post <może>
w tym tygodniu zapowiada się niezłe zakówanie ;cc
A szczególnie z fizyki -.-
Oooo lool ;ccc
Jak ja nienawidzę FIZYKI !!!
Boże dlaczego taki przedmiot istnieje ?
- Po to żeby nam zepsuć życie i średnią.
My world is terrible, as hear about physics -.-

Na koniec parę zdjęć ; 


                                                        Webcamtoy.pl :D


                                                                  Z bratem ( Maksem) : **



Okeyos ;)
Lece i jeszcze potem wbije ;)

1 komentarz:

  1. Usuwa mi co chwila ;-) Fajnie się zaczyna, zobaczymy co dalej. Muszę Ci Doda pokazać, jak usunąć te głupoty z wpisywaniem jakiś literek czy numerków przy komentowaniu, bo oszaleć można ;-)
    G.

    OdpowiedzUsuń