wtorek, 9 października 2012

Przyjazd siostry ;)

  Teraz siedzę z siostrą i pisze ...
Czy mi się chce z nią siedzieć ?
Raczej tak ;)
Dawno się nie widziałyśmy . . .
To dlatego że moja mama wyszła za mąż za jej tate.
Teraz jesteśmy przyrodnimi siostrami i szczeże to jest całekiem spoko ...
Oczywiście bywają kłutnie i takie tam, ale to pryszcz! :)
   Jak już wspominałam ide w sobotę na urodziny mojej psiapsiółki - Klaudi : *
Na 16;00 do 19;00
Ale mam podjare <  33
   Wracając do dzisiejszego dnia, to ok 15;20 wyszłam ze szkoły.
Czemu tak późno ?
Miałam kółko teatralne .
Kocham je <  33
Już za 2 tyg mam prubę do występu ;)
Mam nauczyć bodajże 7 sceny z zemsty razem z koleżanką .
Ja bym tam wolała Romea i Julię, ale już było zajęty :(((
I to chyba na tyle % ))
Okok mili ;)
Jeszcze dodam photki i jakąś muzik :D


 
I to już chyba na tyle kochani :)
 
A i jak coś tozadawajcie pytania w kom to odpowiem
w następnym poście :)))
Papapa : **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz